2024-05-09


Социалдык жоопкерчилик долбоорунун алкагында алгоритмдик окуулар өткөрүлдү


Социалдык жоопкерчилик долбоорунун алкагында "Жаш кодчулар: Орто мектеп окуучулары үчүн алгоритмдер боюнча билим берүү" долбоору ишке ашырылды

Университетибиздин Инженерия факультетинин Электр-электроника бөлүмүнүн окутуучусу, доктор Мехмет Карадениздин жетекчилиги астында өткөрүлгөн "Жаш кодчулар: Орто мектеп окуучулары үчүн алгоритмдер боюнча билим берүү" социалдык жоопкерчилик долбоору ийгиликтүү аяктады.

Долбоордун алкагында орто мектеп окуучуларына алгоритмдерди иштеп чыгуу, программалоо жана компьютер илиминин негизги принциптери үйрөтүлдү. Келечекке багытталган код жазуу жөндөмдөрүн үйрөтүүнү көздөгөн бул билим берүү аркылуу жаш катышуучулар программалоо жана технология дүйнөсүнө алгачкы кадамдарын ташташты.

Долбоордун максаттары:

Алгоритмдер жана программалоонун негиздери: Окуучуларга алгоритмдердин негизги логикасын жана программалоону үйрөтүү.
Жаратмандыкты өнүктүрүү: Код жазуу аркылуу окуучулардын чыгармачыл ой жүгүртүү жана көйгөйлөрдү чечүү жөндөмдөрүн өрчүтүү.
Технологияга аң-сезимдүү мамиле: Жаштарга технологияны натыйжалуу колдонууну үйрөтүү.
Долбоордун процесси:
Долбоордун алкагында өткөрүлгөн иш-чаралар жаш окуучулардын теориялык жана практикалык жөндөмдөрүн өрчүтүүгө мүмкүнчүлүк берди. Өз тармагында адис болгон инструкторлор тарабынан берилген сабактарда алгоритмдер жана программалоонун негиздери түшүндүрүлдү. Окуучуларга берилген долбоорлор жана код жазуу көнүгүүлөрү аркылуу алган билимдерин колдонуу мүмкүнчүлүгү берилди. Инструкторлор жана ассистенттер окуучулар менен жеке кызыгып, аларды долбоорлорунда жетектеп жүрүштү.

Окутуучу, доктор Мехмет Карадениз, долбоорго катышкан окуучуларга ыраазычылык билдирип, "Жаш муундун технологияга болгон кызыгуусу жана шыгы бизди үмүткө жетелейт. Бул долбоор келечектеги ийгиликтүү программалоочулардын өсүшүнө салым кошоруна ишенем", - деди.

Университет катары биз жаштардын технология тармагында компетенттүү инсандар катары калыптанышына салым кошууну уланта беребиз.